Toimitilat vaihtuvat

Koronaviruksen vaikutusten vuoksi, olemme joutuneet siitä syntyneiden rajoitteiden takia siirtämään toimintamme pois Virkkalan Klubitalon tiloista. Toimintamme jatkuu Toimintakeskus Harjulassa (Kullervonkatu 7, 08100 Lohja). Kevään Pokka Pitää komedian esitykset ovat siirtyneet syksylle 2020, voit lukea uudet näytöspäivät ja muut lisätiedot klikkaamalla tästä.

Esitykset siirtyvät

Vallitsevan tilanteen vuoksi olemme joutuneet siirtämään kevään Pokka Pitää komedian näytökset syksylle 2020 (kts. näytöspäivät tästä), sekä varotoimenpiteenä siirrämme myös Raitilla – Rauli Badding -kesäteatteriesityksemme vuoden 2021 kesälle. Ilmoitamme erikseen, kun Badding-musikaalin näytöspäivät ovat päätetty ja lipunmyynti avattu.

Uudet toimitilat

Aloitamme toiminnan Harjulassa syksyllä 2020 Pokka Pitää näytösten yhteydessä. Harjulan salista löytyy nouseva katsomo, jossa aiempaa mallien mukaillen on vapaavalintaiset paikat. Harjulan tilat ovat täysin esteettömiä ja tiloista löytyy sähkökäyttöiset ovet, sekä hissi kerrosten välillä kulkemiseen. Myös henkilökuntamme avustaa tavalliseen tapaan pyydettäessä, mikäli asiakkaamme tarvitsevat avustusta esimerkiksi liikkumisen kanssa.

Väliaikatarjoilut

Valitettavasti toimitilojen koko- ja aikarajoitusten vuoksi olemme joutuneet luopumaan väliaikatarjoilun ennakkovarauksesta. Jatkossa siis väliaikatarjoiluja EI ole mahdollista varata etukäteen, vaan väliaikatarjoilut tulee osta paikan päältä.

Lipunmyynti

Lipunmyynti säilyy ennallaan, ja lippuja on edelleen mahdollista ostaa lippu.fi verkkokaupasta sekä lippu.fi toimipaikoista. Voit myös varata lippuja sivuiltamme klikkaamalla tästä. Varatut liput voit noutaa esityspaikalta tuntia ennen esitystä alkaen, aina esityksen alkuun saakka. Lipunmyyntiä koskevissa asioissa voitte ottaa sähköpostitse yhteyttä osoitteeseen lipunmyynti@teatteritrala.fi

Vieritä ylös